Zaterdag 7 juli, dag 7

7 juli 2012 - Kota Kinabalu, Maleisië

Hoi allemaal.

Vandaag is een speciale dag. Diana en ik zijn vandaag 20 jaar getrouwd, en op een haar na 26 jaar samen. We hadden met de kinderen afgesproken dat zij lekker zouden uitslapen, dus zijn Diana en ik lekker wezen ontbijten bij het buffet. Nu bleken zij heerlijke satetjes te hebben, buiten alle andere lekkernijen. Na het ontbijt ben ik de blog gaan bijwerken in het I- cafe van het hotel. 's middags zijn wij met zn allen naar Tuaran geweest, een dorpje vlakbij waar een lokaal marktje was. We hebben daar bananenships gekocht, en zijn toen weggelopen voor de verse vislucht bij 30 c. Daarna hebben wij de lokale super market beroofd van hun totale biervoorraad, ( 2 six packs), ter aanvulling van onze minibar. In het dorp bleek ook een budistische tempel te staan. Een mooi versierde toren met allerlei chinese dierenafbeeldingen.

Eenmaal terug in het hotel werden wij verrast door een moeson buitje. Na deze uitgezeten te hebben, hebben wij eerst happy hour gevierd, om daarna chic te gaan dineren ter gelegenheid van onze trouwdag.

Al met al weer een hele geslaagde dag. Voor morgen hebben wij een driver geregeld die ons naar Kota Balud, kudat en the Tip of Borneo rijd.

morgen lezen jullie meer ?

Groetjes Bas.

1. Tante Nel:
    Lieve Bas en Diana,

Hartelijk gelukgewenst met jullie 20-jarig huwelijk. Vooral zo doorgaan samen, met de kinderen natuurlijk.
  2. Nel:
    7 juli 2012
    Hallo Diana en Bas. Hartelijk gefeliciteer met jullie trouwdag en nog vele jaren samen. Lisa en Anthony jullie ook gefeliciteerd met je ouders en voor vanavond eet smakelijk. Heel veel liefs Nel
  3. Monika:
    7 juli 2012
    gefeliciteerd al twintig jaar een echtpaar ! En natuurlijk nog heel veel geluk saampjes...x
  4. Mirjam:
    Hoi Bas en Diane,
    is het alweer 20 jaar geleden?! ;-) Van harte gefeliciteerd! Het ziet er naar uit dat jullie een fijne vakantie hebben. Geniet ervan! Groetjes uit Denemarken:-)
  5. Vibeke:
    8 juli 2012
    Spuit elf ... :P
    Een dag te laat maar namens ons 4'tjes: van harte gefeliciteerd met jullie 20-jarig 'huuflijk' (zoals pap altijd zei;).
    Vieren jullie het hier ook nog een keer? Dan komen we zeker langs met wat bubbels.
    Dag!