Zondag 22 juli, dag 22

22 juli 2012 - Kota Kinabalu, Maleisië

hallo mensen en mensjes,

Vandaag was alweer ons laatste dagje in het rasa ria resort te kota kinabalu maleisie.
het stond op als een relaxeer dagje maar toch hebben we weer een hoop gedaan.
vandaag zijn we begonnen bij coast voor een lekker ontbijtje en hebben ons daarna omgekleed om de golfbaan op te mogen, na dit gedaan te hebben zijn we gaan lopen over het terrein richting de golfclub, daar hebben we weer elk 100 ballen genomen om de driving range in te knallen.
even later kwam diana(mams) ook kijken hoe wij bezig waren en is daarna samen met lisa in het clubhuis gaan zitten met een verkoelend drankje samen met lisa bas(pap) en ik (anthony) hebben toen de rest van de ballen op gemaakt en zijn daarna ook naar boven gegaan voor een lekker koud biertje.
hier hebben we besproken dat pap en ik elk een golfkarretje gingen huren om het terrein te verkennen en mam en lisa zijn naar de spa gegaan voor een nagel lakje op de vingers.
het terrein was echt prachtig heel mooi onderhouden mooi uitzicht op de berg kinabalu en zeker als naar het stuk bij zee ging kwam je in een heel mooi baaitje met helder blauw water terecht, echt met geen woorden te omschrijven dus de foto's komen er ook aan als het goed is.

na dit avontuur in de karretjes en de spa zijn we weer terug in het clubhuis gekomen waar we onze lunch gedaan hebben met ayam sate en wat frietjes gevolgd door een potje poolen die gewonnen is door pap omdat de zwarte bal vroegtijdig in een pocket terecht kwam.

hierna zijn we lekker bij het zwembad nog eventjes echt wezen relaxeren hebben we met zijn 4tjes nog even lekker gezwommen zijn pap lisa en ik nog even wezen zeilen op de grote catamaran, en hebben nog eventjes een drankje gedaan aan de rand van het strand waar lekker live muziek was en een gongen showtje werd gegeven.

nadat de schemering viel en het langzaam donker werd zijn we naar de kamer gegaan voor een lekkere douche en zijn toen naar het laatste avondmaal vertrokken.
dit hebben we weer gedaan bij onze dagelijkse stekkie, het was weer erg lekker en we zijn nog toe gezongen ook door het gehele personeel.

morgen vliegen we rond kwart voor 3 lokale tijd weg vanuit kota kinabalu en komen rond 9 uur de 24ste Nederlandse tijd ongeveer aan op schiphol.

we hebben erg genoten in dit paradijsje, iedereen tot binnekort we staan open voor persintervieuws op dinsdag 24 - 7 -2012 er is wel een mogelijke kather van de vliegreis.

(onder deze intervieuw's kan het bezien van foto's ook worden gerealiseerd)

gegroet,

fam. Loohuis