zaterdag 21 juli, dag 21

21 juli 2012 - Kota Kinabalu, Maleisië

Hoi allemaal,

zoals in mijn vorige blogje aangegeven hadden we vandaag een chill dag. We zijn begonnen met een uitgebreid ontbijt, om daarna de blog van gister te schrijven aangezien we laat thuis waren. Daarna zijn de kinderen en ik naar de op het terrein gelegen golfbaan gegaan om op de Driving range een paal ballen weg te slaan (300 stuks). 100 ballen voor 24 ringeldingel dus dat viel reuze mee in prijs. Na in de verzengende hitte de ballen weg geslagen te hebben zijn we naar het clubhuis gegaan voor een verkoelende drankje. In het clubhuis ( the 19th hole) troffen wij een Pooltafel aan. Dus hebben wij meteen maar een paar potjes gepoold. al die inspanningen activeerde toch wel een hongerig gevoel, maar gelukkig was het dagmenu een dozijn sate met satesaus rijst en groenten voor maar 18 ringeldingel dus ook dat viel mee. Inmiddels was het 16.00 uur dus zijn wij maar eens opzoek gegaan naar Diana, die wij eenzaam in het hotel hadden achter gelaten. We konden met z'n allen net optijd bij Happy hour op het strand zijn. naast het cafe op het strand zijn een paar strand volleybal velden en aangezien we toch al zo sportief bezig waren zijn de kinderen en ik gaan volleyballen, eenmaal bezig hadden we al gauw twee teams van aanlopende enthousiastelingen. Daarna nog even verkoelend zwemmen en daarna was het tijd om ons klaar te maken voor het avondeten. Al met al een sportieve dag.

Morgen is alweer onze laatste dag, die wij ongeveer het zelfde gaan invullen als vandaag.

Groetjes van ons allemaal.

Bas

1. Ma:
    Hallo sportievelingen,
    Allemaal sporten waar je nog warmert van wordt. Maar aan die warmte zijn jullie in al die weken wel gewend geraakt. Het mooie weer komt ook hier een beetje naar toe, dus een goeie thuiskomst voor jullie. Zo gaan die drie weken ook weer snel voorbij, maar ik kijk wel naar jullie thuiskomst uit.
    Groeten (O)ma
  2. Tante Nel:
    21 juli 2012
    Ik wens jullie een fijne relaxte dag morgen, voordat maandag de terugreis wordt aanvaard. Wat hebben jullie veel gezien en meegemaakt deze vakantie; daar kunnen jullie nog jaren over napraten.
    Het zal kaal zijn zonder de reisverhalen op de mail.
    Tot ziens in Vlissingen.
  3. Monika:
    21 juli 2012
    wat een super mooie vakantie hebben jullie meegemaakt. Erg leuk ook om jullie belevenissen te mogen lezen...geniet van jullie laatste dagje en een fijne terugreis X
  4. Vibeke:
    22 juli 2012
    Erg leuk om alles mee te lezen, voelt alsof wij ook een beetje hebben meegereisd :).
    Een hele goed terugreis en tot gauw!
    Vibeke