Maandag 23 juli, dag 23

23 juli 2012 - Kota Kinabalu, Maleisië

Hoi Allemaal.

Met gemengde gevoelens schrijf ik dit blogje. We hebben natuurlijk zin om naar huis te gaan en iedereen weer te zien, onze verhalen te vertellen en ( 5000 plus) foto's te laten zien, maar we hebben het hier zo naar ons zin gehad en we hebben zoveel meegemaakt, een weekje langer hadden we niet erg gevonden.

Voor mij is het meteen weer volle bak aan het werk, Anthony gaat vrijdag nog een weekje naar Frankrijk met zn meisie, lisa en Diana hebben nog 3 weken vrij.

onze koffers zijn gepakt, het is hier nu 10.45 en om 11.30 gaat onze Limo :-) naar Kota Kinabalu. Wij vliegen weer via Singapore, maar omdat we een losse vlucht hebben van KK naar Sing moeten we wel even het land in, koffers ophalen en naar Terminal 2 voor de vlucht met een Airbus A380 naar Frankfurt. Daar stappen we morgenochtend over op een A330 naar Amsterdam om daar om ongeveer 09.00 aan te komen.

Groetjes vanuit een strak blauw Rasa Ria Resort.