Dinsdag 24 juli, dag 24

24 juli 2012 - Vlissingen, Nederland

Hoi allemaal,

Na een voorspoedige reis van bijna 31 uur van deur tot deur, zijn wij weer thuis.

tijdens het stukje van Kota Kinabalu naar Singapore hadden we hevige turbulentie, wat wel even schrikken was voor sommigen. In Singapore zijn wij weer aan het shoppen gegaan, we konden het weer niet laten, maar we wilden even de laatste Ringeldingel en Singeldingels opmaken (lokale valuta). Anthony had het plan opgevat om millionair te worden, dat kan namelijk op Shangi Airport met je aankoopbonnen, de bonnen zijn ingeleverd nu even afwachten op de uitslag. Het lange stuk van Singapore naar Frankfurt was voor mij zo voorbij, aangezien ik het grootste stuk geslapen heb, de anderen hadden daar meer moeite mee. Eenmaal op Schiphol aangekomen liep ook alles op rolletjes, de koffers waren er al toen wij bij de band kwamen, en de douane had alleen maar een paar vragen, de koffers hoefden niet open. De Auto deed het ook nog na drie weken stil gestaan te hebben, alleen het mooie weer speelde ons een beetje parte. Een file van 18 Km voor de Vlake tunnel richting Vlissingen. Dus hebben we een mooie route via Zierikzee genomen.

Nu zijn we weer thuis en kunnen meteen genieten van het mooie weer. Even de stapels post doornemen, maar ook daarin alleen maar positieve berichten, de bevestiging dat Anthony is geslaagd voor zn Cios en een arbeidscontract voor Anthony van Heerema Offshore.

Vanavond zijn wij uitgenodigd om lekker Moksi-alesie te komen eten bij Mams, dus we zijn weer onder de pannen.

Hierbij meld de familie Loohuis zich af, hartelijk dank voor het volgen van ons avontuur en  het sturen van jullie leuke reacties.

Groetjes Bas

1. Monika:
    25 juli 2012
    jammer dat het voorbij is heb genoten van jullie mooie reisverslagen! Gefeliciteerd met Anthony & en blij dat je weer veilig thuis zijn....x
  2. Nel:
    25 juli 2012
    Heerlijk dat jullie weer thuis zijn. Helaas geen reisverslagen meer want dat zal ik wel missen. xxxx
  3. Vibeke:
    Welkom thuis!