Vrijdag 6 juli, dag 6

6 juli 2012 - Kota Kinabalu, Maleisië

Als eerste onze excusses voor het uitblijven van meer foto's. Aangezien we een internet snelheid hebben van 1kbit/h is een verhaal per postduif sturen sneller dan dit. Morgen gaan we het weer proberen vanuit een lokaal I-Cafe. Vandaag was onze eerste dag op het resort, we hebben eerst lekker uitgeslapen, om vervolgens aan het ontbijtbuffet aan te schuiven. De kinderen zijn daarna naar het zwembad gegaan, en Wij zijn op verkenning uitgegaan. Bij de event desk hebben we info opgevraagd wat er allemaal lokaal te doen is zodat we de komende 17 dagen ( wat, 17 dagen, ja 17 dagen) kunnen vullen. In de latere blogs lezen jullie wel wat dat geworden is. Het hotel is fantastisch! Alleen wel heeeel erg duur. Dat is opzich niet zo erg. Want dat moedigd alleen maar aan om buiten de deur te kijken. Zo hadden wij onderweg een restaurantje gespot wat ons wel leuk leek. Dat bleek Gayang Seafood te heten, een veredeld afdak met Tl verlichting waar ongeveer 500 man tegelijk kunnen eten. Er was een rij van aquaria vol met diverse vis soorten, tiger prawns, schelpdieren, kreeften, krabben en nog veel meer. Dus eerst maar even uitzoeken: onze keuze viel op een kilo kreeft, een kilo grouper ( vis soort) rijst en peultjes met paddestoelen. Het was heeeeerlijk. Morgen gaan wij naar het lokale stadje Tuaran, om wat inkopen te doen, en om te kijken of daar ook van die leuke restaurantjes zijn. Groetjes uit Shangri-la's Rasa Ria Resort. http://www.shangri-la.com/kotakinabalu/rasariaresort

1. Vibeke:
    6 juli 2012
    Mensenkinderen wat een resort!
    Heerlijk zeg, geniet ervan.
  2. Ma:
    6 juli 2012
    Wat een lux hotel. Dat is heerlijk om mee te maken en geniet er maar tot het uiterste van. Wij zitten thuis wel in echt hollands weer.
    Ik gun het jullie van harte.
    Oma
  3. Nel:
    6 juli 2012
    Dat ziet er goed uit hoor, en al dat heerlijke eten, dat lust ik ook wel. Geniet er maar van.
    XXXX
  4. Monika:
    7 juli 2012
    Heerlijk wat een luxe...enjoy haha!