Woensdag 4 juli, dag 4

4 juli 2012 - Singapore, Singapore

Hoi allemaal.

Hierbij de belevingen van de afgelopen dag. Deze morgen zijn Diana en de kids weer wezen shoppen, ik kon het niet meer aanzien, en ben dus in en rond het hotel gebleven. Zo heb ik via  het business centre van het hotel toch een paar fotos kunnen uploaden, de fotos van vandaag komen morgen aangezien het business centre al om 18.00 uur dicht is. Na het shoppen zijn we met zn allen naar de stad gegaan. We zijn naar Hotel Raffles geweest, http://www.raffles.com/singapore/   waar de Singapore Sling is uitgevonden (mier zoete cocktail). dit moesten we dus ook gedaan hebben, tot dat we het prijskaartje zagen. Ruim honderd sing dollar voor 4 drankjes ( 65,- Euro) dat was een beetje tegek. We hebben wel het mooie oude koloniale gebouw bezichtigd. Daarna via St Andrews Cathedral, langs de Singapore Crickit Club, Victoria Theatre and concert hall, statue of mr. raffles naar Clark quay voor de beroemde Chili Crab bij Jumbo Seafood. We zijn net weer terug in het hotel, en eten nog even een ijsje bij Brunetti. Straks de koffers pakken aangezien we morgen doorvliegen naar Kota Kinabalu in Malaisia. We willen morgenochtend nog wel naar het Marina Bay Sands Hotel voor een kop koffie op het dakterras.

Al met al weer een volle dag met veel indrukken. Nu op naar de aapjes.

P.s. Door op het tabje fotos te klikken kun je alle fotos zien, vandaag hebben we er 3 bijgezet. Morgen volgen er meer.

Groetjes, Bas

1. Nel:
    4 juli 2012
    Mmmm,dat ziet er lekker uit. poe, niet mis die drankjes. Zooo, dat hotel is niet mis, net of je terug in de tijd bent. Kijk je wel uit voor je spullen met die aapjes want het zijn net kleine dieven. Een hele goede vlucht, en Liesa lief lachen tegen de douane hoor.
    Heel veel liefs XXXX
  2. Janneke:
    4 juli 2012
    woooow dat eten :O
    succces morgen in het vliegtuiggg
    en veel plezier nog
    x