Dinsdag 3 juli, dag 3

3 juli 2012 - Singapore, Singapore

Lisa:

Helleuuuu!!!

Raad eens wat wij vandaag hebben gedaan *tromgeroffel* wij hebben geshopt!! Vandaag zijn we in ION orchard geweest, een van de modernste malls van Orchard road waar merken zoals chanel, dior en louis vuitton ruimschoots verkrijgbaar zijn, maar gelukkig ook wat goedkopere winkels anders was ik wel heel snel door mijn budget heen. Ik heb heel wat leuke dingetjes kunnen scoren, maar de winkels waren duurder dan verwacht en de schoenen vielen ook wat tegen. In de avond hebben we een Chinatown night tour gedaan, daar hebben we een waaier gekregen met onze namen in het chinees op geschreven staan, toen hebben we bij een leuk chinees restaurantje gegeten en mochten we even naar de nachtmarkt, maar daar verkochten ze bij alle winkeltjes hetzelfde, toen we eenmaal klaar waren met winkelen gingen we met trishaws (een soort fietsjes met eenbakje ernaast) naar clarke quay, daar gingen we op een bootje om de meeste highlights van Singapore te bekijken. Dit was een hele geslaagde tour en mama heeft weer heel veel kiekjes kunnen nemen.

Anthony:

Ook heleuwww,

nou pap en ik zijn eigenlijk met lisa en mam mee geweest naar ion insane grote mall, dit was leuk om te zien zo, het was een kwartiertje lekker wandelen vanaf het hotel . Daar zijn wij lekker begonnen met een cappuchino van de starbucks toen hebben we eigenlijk een rondje gelopen langs wat winkels en kwamen toen al snel uit op level 2 waar de louis vuiton, burberry, d&g, dior,  rolex en ga maar door. Na deze etage was mijn budget schoon op en kwam ik met 1 tasje weer naar buiten lopen waarna we lekker wat zijn gaan eten en toen de vrouwen achter hebben gelaten in de mall en zijn wij door gegaan naar het zwembad.  Dit was wel even lekker na al dat geslenter door de mall. Hierna zijn we lisa en mam wel weer even gaan halen. Savonds zijn we met zijn alle weg geweest maar dat heeft lisa mooi beschreven.

ps. Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties.

Liefs uit Singapore!!

ps.de fotos doen het nog steeds niet :(

1. Monika:
    3 juli 2012
    Genieten hé Lisa in de shopping malls...
  2. Vibeke:
    Jee, Anthony, een tasje maar, wel zielig hoor, daar had je hier heel wat meer voor kunnen kopen :P
    Maar ja, hier heb je geen grote malls ...;)
  3. Jennifer:
    3 juli 2012
    Maar natuurlijk, 2e dag vakantie en anteunes is door zijn budget heen ;-). Is toch wel een mooi cadeautje voor janneke dan :-P. Enne Lisa, ik wil wel foto's zien he van de big mall!!

XX
  4. Nel:
    3 juli 2012
    Hallo dames en heren, dus jullie knip is een stuk lichter geworden met al dat gewinkel. Zo heren dorsten jullie de meisjes zomaar alleen bij al die winkels te laten, petje af hoor. Jammer dat de foto's niet lukken zodat we niet kunnen mee genieten van Diana haar kiekjes.
    Heel veel liefs xxxx
  5. Cynthaa:
    7 juli 2012
    hahaha lisaaa! ik moet echt om je lachen met je shoppen :) Leuk dat jullie het naar je zin hebben en nog veeel plezier !