Maandag 2 juli, dag 2

2 juli 2012 - Singapore, Singapore

Hoi allemaal, we zijn vandaag goed aangekomen na een lange reis van 22 uur van deur tot deur. De reis liep voorspoedig, op het feit na dat Lisa uit de rij gepakt werd en een obscuur kamertje in moest. Na ons opgefrist te hebben in het hotel http://www.shangri-la.com/singapore/traders/  zijn wij bij Newton Food Center wezen eten.

Hier hebben wij genoten van overheerlijke sate's, sweet & sour chicken,  black pepper beef, baby kalan (soort van gewokte kool met sojasaus knoflook en uitjes), niet te vergeten was de witte rijst die we met chopstiks naar binnen hebben gewerkt, wat vooral leuk was is dat de mensen uit alle verschillende tentjes het eten en drinken naar je toe kwamen brengen. Al met al een geslaagde maaltijd.

het is hier nu over tienen, wij zitten nog even te chillen in de bar van het hotel, en hebben een drankje op het slagen van Anthony genomen. Wij zwaaien af, tot morgen

Fam. Loohuis.

Ps de fotos volgen morgen, deze konden we ff niet uploaden.

1. Ma:
    2 juli 2012
    Geweldig wat jullie na die lange reis allemaal al gedaan hebben. Lekker eten is natuurlijk wel het belangrijkste. Het klinkt allemaal heel lekker.
    Wat was dat voor een obscuur kamertje Lisa? Ze hebben je gelukkig niet vastgehouden, want dan kwam er van dat shoppen natuurlijk niets.
    Groeten en tot morgen.
    Oma
  2. Rob& sonja:
    2 juli 2012
    Anthony van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma.fijn ook voor pa en ma.
    We krijgen honger van de beschrijvingen van het eten en we zijn benieuwd naar de foto,s en jullie belevingen.Lisa hou je vooral niet in met shoppen hè. Liefs Rob en Sonja x
  3. Vibeke:
    Ha,
    Diana, ik kan me herinneren dat ze zelfs op de wc's nog orchideeën hadden staan :). Is vast een paradijsje voor jou, geniet ervan.
    Anthony, namens ons 4'en, echt van harte gefeliciteerd met je diploma!
    Liefs,
    Vibeke
  4. Tante Nel:
    2 juli 2012
    Nog maar net weg en nu al zo veel meegemaakt en gedaan. Ik hoop dat jullie dat volhouden.
    Anthony: SUPER dat je bent geslaagd!!!
    Liefs, tante Nel
  5. Ma:
    2 juli 2012
    Hallo hier ben ik nog een keer. Anthony hartelijk gefeliciteerd met het behalen van je diploma. Dat heb je dan zeker nog op het laatste moment gehoord. Geweldig. Zo begin je zonder zorgen aan je vervolgonderwijs.
    Een dikke kus van Oma
  6. Nel:
    2 juli 2012
    O,jee Lisa wat had je uitgespookt. Geef niet hoor meid ik had ook altijd van die gekke dingen bij de douane daar wen je wel aan. Anthony gefeliciteerd dat je geslaagd ben, te gek man. Maar goed dat ik net zelf nasi gorenggemaakt heb, anders had ik nu trek gekregen. Ja ze weten daar wel wet lekker eten is. Ben benieuwd wat jullie morgen allemaal gaan doen.
    Heel veel liefs Nel
  7. Janneke:
    3 juli 2012
    ik ben trots op je too :)