Zondag 1 juli, dag van vertrek

1 juli 2012 - Frankfurt, Duitsland

De dag is gekomen, vanmiddag vliegen wij van af Schiphol, via Frankfurt naar Singapore. Erg leuk want we gaan voor het eerst met een A380 vliegen.

Gister zijn Anthony en ik naar Concert at Sea geweest. Fantastisch, maar wat een mensenrassen. Ondanks de regen een heel geslaagd dag en een leuk begin van de vakantie.

Bas

1. Nel:
    1 juli 2012
    Hoi Bas wat zie je er schattig uit met dat hoedje. Een hele goede vlucht en ik hoop dat ze jullie lekker vewennen aan boord.
  2. Ma:
    Hallo kinderen,
    Wat een lekker begin van de vakantie voor Bas en Anthony. Jammer dat het toch nog even geregend heeft. Ik wens jullie een fijne vakantie en veel plezier. En cultuur Lisa!
    Groetjes oma
  3. Aylin:
    1 juli 2012
    Ik wens jullie een fijne vlucht en een geweldige vakantie en zie uit naar de verhalen en foto's... :)
  4. Monika:
    Heel veel plezier en een super leuke vakantie. Geniet ervan en leuk jullie te volgen.....