Maandag 9 juli, dag 9

9 juli 2012 - Kota Kinabalu, Maleisië

Hallo allemaal,

Vandaag moesten we vroeg op, we werden om 07.15 opgepikt, om naar het Tunku Abdul Rahmad eiland te gaan, om te snorkelen. http://www.divedownbelow.com/padi-5-star-dive-centre/sabah-borneo-dive-sites/tar-marine-park/ . Wat was dat fantastisch. We hebben prachtige vissen, zeesterren, murenes en ander zeeleven gezien. Ik denk dat we mooie foto's hebben gemaakt met ons onderwater cameraatje, maar de accu is leeg dus we konden nog niet terug kijken. We werden met een bootje naar de mooie duikplekken gevaren, en daar hebben we in 3 sessies van een uur gesnorkeld. Alles was verzorgd, transport, lunch, instructies en fantastich weer. Zo rond 17.00 uur waren we terug in het hotel, keurig optijd voor de borrel waarvoor wij waren uitgenodigd door het hotel management. Toch handig zo'n Diamond member card. Met zijn viertjes zijn wij naar "the Ocean Coctail party" geweest, op het strand bij de ondergaande zon. We hebben een verplicht babbeltje gehouden met the Senior Management Staff ( gaaaaaaaaaap), maar hadden wel weer een paar gratis biertjes. Daarna zijn we gaan eten, Malay Nasi Goreng, mixed saté, chicken with garlic sauce en een spageti voor Lisa. Nu zijn we nog even aan het chillen, maar moeten morgen nog vroeger op want we vliegen om 07.00 uur naar Sandakan ( 05.00 pickup van het hotel., om naar het natuurreservaat met de Orang Oetang te gaan, ja Sonja eindelijk aapjes.

De onderwaterfoto's houden jullie tegoed.

Groetjes, fam Loohuis

1. Nel:
    9 juli 2012
    Heb je ook nog zeeschildpadden gezien? Veel plezier morgen, maar wel erg vroeg hoor.
    Liefs Nel
    En voor Lisa een poot en lik van Delphi