Dinsdag 17 Juli, dag 17

17 juli 2012 - Kota Kinabalu, Maleisië

Anthony hier,

nou ik was vandaag de uitverkorene om het stukje te schrijven dus daar gaan we.
vandaag zijn Lisa en mams richting de hyper mall gegaan om weer flink te gaan shoppen, en zijn pap en in gegaan voor een avonturen dag namelijk beginnen met atv (quad rijden door de blubber en plassen) en daarna de catamaran weer mee genomen het water op.

voordat we hier aan begonnen hadden we natuurlijk wel een goede bodem nodig dus zijn we weer naar ontbijt gegaan om dit te regelen, hier zoals gewoonlijk weer soep, ei, broodjes, lekkere sapjes en prosseco tot ons genomen.
daarna zijn we opgesplitst en zijn pap en ik het internet cafe in gedoken voor het blogje van gisteren hierna wezen omkleden en mentaal voor bereiden dmv. coindozer (spelletje op de ipad of telefoon met muntjes)
we hebben ons hierna bij de balie aangemeld en vanaf daar werden wij opgehaald om mee te gaan naar de quads, het was een erg leuk parcours ondanks mijn lagerloze voorwielen.
we gingen door het bos en door diepe plassen en kleine weggetjes berg op en berg af erg leuk dus, aan het einde mochten we ons nog eventjes uit leven op het strand en hebben daar de hele boel omgeploegd door het maken van donuts, achtjes en burnouts terwijl de begeleiders zich verdekt hadden opgesteld achter een duintje en al onze beunpraktijken aanzagen, na 20 minuten kwamen ze weer tevoorschijn en benoemde pap tot de king of de donuts en gaven hem de trofee terug die we op het strand hadden gevonden.

we zijn levend weer van de quad af gekomen al kneep ik hem wel even voor een knikkend voorwiel tijdens het maken van de donuts.

hierna hebben we ons even opgefrist en gingen naar het watersport huisje om een catamaran te reserveren en zijn daarna eventjes gaan eten.

om 4 uur konden we het bootje op en hebben een klein uurtje gevaren waarna we mam en Lisa weer tegen kwamen die ons vertelde dat de mensjes hier een bijzonder slechte smaak voor kleren en schoenen hebben blijkbaar wel kwam lisa terug met de gebruikelijke lading nieuwe make up en ze was weer happy.

we hebben onze eigen borrel gehouden op de kamer en gaan strakjes nog eventjes een hapje eten.

tot morgen en groetjes aan iedereen,

Anthony namens fam. Loohuis