Dinsdag 16 Juli, dag 16

16 juli 2012 - Kota Kinabalu, Maleisië

Hoi allemaal.

een beetje laat met onze blog voor de 16e, maar gister was onze redactie overbezet, en was er geen vrije Mac beschikbaar. na een uitgebreid ontbijt met Beef Terriyaki e.d. zijn wij op een mini safari geweest hier op het terrein (69 hectaren). Dit bestond uit het bezoeken van op het terrein gevestigde orang utang opvang, welke samenwerkt met, het door ons eerder bezochte, Sepilok. Hier zijn 3 jonge utangtjes in opvang, wanneer deze 5 jaar oud worden gaan ze door naar Sepilok voor verdere training om daarna vrij gelaten te worden. Na het bezoek aan de aapjes hebben wij een Canope walk gedaan, ook op het terrein, maar niet zo spectaculair. 'S middags zijn Anthony en ik weer wezen Catamaran zeilen, maar nu met de grote Cat. en aangezien er een mooie wind stond gingen we als een speer. Een drijver uit het water, dus goed tegenhangen. aan het eind van de middag zijn Diana en ik nog even naar de Utang opvang terug gegaan, aangezien daar het baby utangetje gevoerd zou worden. Erg leuk om te zien. 's avonds waren we weer uitgenodigd voor de VIP happy hour, dat was heel gezellig, we hebben met diverse stafleden van het hotel gesproken en dan kom je toch weer een heleboel dingen te weten. voor morgen staat een bezoek aan Kina Balu Nature park, maar vanwege de weersvoorspelling (regen) hebben we dat naar donderdag verschoven. het nieuwe plan is dat de dames gaan shoppen bij " 1 Borne hypermall " en dat je jongens gaan Quad rijden (lekker door de blubber).

We hebben vandaag naast de foto's vandaag ook een paar filmpjes geplaatst. Veel kijkplezier.

Groetjes, Bas

1. Nel:
    17 juli 2012
    Hallo luitjes, wat zien die bosmensjes er lief uit. Waren het allemaal weesjes? Heerlijk Bas om zo over het water te scheuren samen met Anthony. Soms zou ik er even bij willen zijn. Diana en Lisa veel plezier tijdens het shoppen en jongens maak er een lekker rotzooitje van.
    Liefs Nel