Zondag 15 Juli, dag 15

15 juli 2012 - Kota Kinabalu, Maleisië

vandaag zijn we naar Kota Kinabalu gegaan voor de " Sunday Market" . Dit is een markt waar ze groente & fruit, prularia, souvenirs, planten, dieren en veel nep spullen verkopen. maar wel leuk om te zien. het was snoei heet,vandaag geen regen maar ook geen wolkje aan de lucht. na deze markt zijn we naar de Atkins click tower geweest, een laatst stukje overblijfsel van de koloniale tijd. Bijna al het andere is tijden WW2 verwoest. Daarna zijn we naar de Philipino Handycraft Market geweest. dit is helemaal een verzameling van Prularia, souvenirs en veel nep spullen. toch hebben we hier wel wat leuke zaakjes gevonden. Daarna zijn we wezen lunchen bij Starbucks om daarna een taxi terug naar het hotel te nemen. Daar zijn Diana en Lisa naar het zwembad getogen, en Anthony en ik zijn gaan zeilen, aangezien de wind een beetje was aangewakkerd. Vanavond hebben we rustig in het hotel gegeten en morgen staan er weer aapjes op het programma.

Groetjes van ons allemaal.

Bas

1. Monika:
    16 juli 2012
    Wat leuk om jullie te volgen...echt een SUPER vakantie zo te lezen. Geniet nog van alle leuke dingen die jullie gaan ondernemen! X