Vrijdag 13 juli, dag 13

13 juli 2012 - Kota Kinabalu, Maleisië

Hoi allemaal, vandaag even een rustdag. Na de afgelopen avonturen was dat wel even nodig. Dus lekker chillen by the pool, de administratie doen en nieuwe tourtjes regelen voor aankomende week. Zo hebben we er weer 5 geboekt, de Klias river tour, Nocturnal animal wacht, Orang Utang & canope tour, bird watching en een Jungle walk. Daarnaast gaan we waarschijnlijk nog naar Mount Kinabalu en naar Mantanani Islands. Genoeg te doen. Vanavond hadden we de Nocturnal animal watch, wat we beter konden beschrijven als de nauseous (misselijk) animal watch. De bedoeling was om met een groepje in een uitkijkpost in het donker het nachtleven te spotten. We werden verzocht om stil te zijn, en geen flitsers te gebruiken. Na 5minuten begonnen de eerste kinderen ongeduurig te worden, en na 45 minuten namen een paar Chinesen het heft in eigen handen door zelf met een zaklamp te gaan schijnen. De andere zaklamp werd door een andere gast bediend, wat meer om de zoeklampen voor het afweergeschut van WW2 leek. Allemaal zeer frustrerend. Maar ach.. Er moet toch iets fout gaan op vrijdag de 13e. Al met al was het een heerlijke dag. Veel zon, maar 's middags wel een verkoelend buitje. en een prachtige zonsondergang. Morgen houden we nog een rustdag zodat we opgeladen zijn voor een actieve laatste week.

Groetjes en tot morgen.

Fam. Loohuis

1. Nel:
    13 juli 2012
    Hallo Bas hier ben ik weer. Zag net dat je weer een berichtje gestuurd hadden. Rust maar lekker uit zodat jullie weer met frisse moed op ontdekkings reis kunnen gaan. liefs nel
  2. Piet en gerda:
    14 juli 2012
    Hoi luitjes,
    Allereerst gefeliciteerd met jullie 20-jarig huwelijk.Mooie foto,s en leuke verslagen, en zo te zien een schitterend land met veel bezienswaardigheden.Maar wat ik mis op de foto,s is dat jij een caparinha zit te drinken, hahahaha.nog veel plezier en kijk uit voor de Kalikoeli. groetjes Pierre en Ger